. მოსწავლეები შეძლებენ ისტ-ის ან ბეჭდვდითი მედიის საშუალებით მოიძიონ ინფორმაცია ნივრის მოვლის მოყვანის რეალიზაციის შესახებ.
. მატემატიკის გაკვეთილზე ნასწავლი ფართობის ცნების,ფართობის ერთეულების მასის ერთეულების გამოყენებით ჩაატარებენ შესაბამის გამოთვლებს.
. მოსწავლეები წარმოადგენენ ნივრის მოვლა,მოყვანის ტექნელოგიურ ცხრილს 1-ჰა-ზე გადაანგარიშებით.
. გააკეთებენ ანალიზს ნივრის მცირე ბიზნესში თანხისა და ფართობის რაციონალურად გამოყენების შესახებ.
. აააგებენ კვლევაზე დაფუძნებულ შესაბამის გრაფიკს.
. გააკეთებენ პრეზენტაციას ნივრის ბიზნესით დაინტერესებული პირებისათვის .
. მატემატიკის გაკვეთილზე ნასწავლი ფართობის ცნების,ფართობის ერთეულების მასის ერთეულების გამოყენებით ჩაატარებენ შესაბამის გამოთვლებს.
. მოსწავლეები წარმოადგენენ ნივრის მოვლა,მოყვანის ტექნელოგიურ ცხრილს 1-ჰა-ზე გადაანგარიშებით.
. გააკეთებენ ანალიზს ნივრის მცირე ბიზნესში თანხისა და ფართობის რაციონალურად გამოყენების შესახებ.
. აააგებენ კვლევაზე დაფუძნებულ შესაბამის გრაფიკს.
. გააკეთებენ პრეზენტაციას ნივრის ბიზნესით დაინტერესებული პირებისათვის .
No comments:
Post a Comment